maanantai 4. helmikuuta 2013

Joonas Makkonen



Kuvat Irma Gröhn




Helou!

Olen Joonas, 23-vee savolainen nuorimies. Opiskelen sosiaalipsykologiaa yliopistolla. Tykkään kesästä, mansikoista ja opiskelustakin silloin tällöin. Joskus saatan lueskella kirjoja iltaisin, jos minulla on tylsää. 

Pelaaja urani alkoi lukio ikäisenä joukkueessa nimeltä Petosen Nallet. Kävimme kerran viikossa pelailemassa Suomen liukkaimmalla parketilla Kallaveden koululla. Kiitos hyville ystäville, jotka houkuttelivat minut silloin mukaan.

Josbassa harjoitellaan lujaa ja välillä onkin kroppa ja pääkoppa kovilla. Uskon kuitenkin, että se palkitsee viimeisissä peleissä... 

Parasta Joensuussa on karkkikauppa Karkkiset ja sen laaja namivalikoima.

Haastavinta minulle on herätä aikaisin aamulla kouluun. Nukkuisin mielelläni aina pitkään.

Yllättävintä bussimatkalla oli Hyytiäisen syttyminen Putoukselle ja se nauru...

Suutun harvoin, sillä olen hyvin lempeä persoona.

Petyin alkukauden suorittamiseen itseni ja koko Josban osalta. Vahva luotto on kyllä. että Josba taistelee viimeiset pelit.

Minulle tulee hyvä mieli vapaapäivistä jolloin voin rentoutua ja hengailla ystävien kanssa.

Minä odotan, että pääsen etelänlomalle jonnekkin lämpimään.

Jatkossa haluaisin kierrellä maailmaa.

Terveiseni haluan lähettää Henrikille 
koska, eräällä Kuopion reissulla Henrik iski silmänsä erääseen Mäkkärin myyjään ja tunne taisi olla molemmin puolinen. Toivonkin Heku, että tapaatte vielä uudelleen!

Haluan vielä kertoa, erikoisterveiset PEJE:n jäsenille, sekä äidille ja iskälle!

Lopuksi haluaisin sanoa kiitokset kaikille tukijoille ja kannattajille! Hoidetaan viimeiset pelit kunnialla loppuun!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.