torstai 4. heinäkuuta 2013

Kesähaastattelussa Juho Väisänen


1. Kuka olet ja mistä tulet? 
Oon Juho Väisänen 24-vuotta. Kotoisin Pieksämäeltä ja nyt oon asustellu Seinäjoella 4 vuotta.

2. Kuinka pitkään olet pelannut salibandya?
Ala-asteella alotin sählykerhossa pelaa ja yläasteella menin sit Pieksämäen salibandyyn pelaan sarjapelejä. Eli oon mä kaiken kaikkiaa jonku 15 vuotta juosut ton reikäpallon perässä.

 3. Miksi valitsit Josban?
Kouluhommat rupes olemaan paketissa täällä Seinäjoella ja aattelin että ois hyvä aika hakee vähä vaihtelua ja lähtee kattoo mikä meininki muualla on. Mulla on armeijan aikaisia kavereita Josbassa jonkun verran ja Joensuu on aika lähellä Pieksämäkee nii valinta oli aika itsestää selvä minne haluisin päästä pelaamaan. Ja hyvinhän siinä kävi sitten.


4. Mitä odotat tulevalta kaudelta 2013-2014?
Kyllä mä ootan että pärjätään hyvin sarjassa ja voitetaa matseja. Henkilökohtasella tasolla ootan että sais vastuuta kentällä mahdollisimman paljon ja pystysin auttaa joukkuetta saavuttaa yhteisen tavoitteen mikä kaudelle asetetaan. Ja tietysti ootan pelejä SPV:tä vastaan :D

 5. Mitkä ovat vahvuuksiasi salibandyssa? Entä heikkouksia?
Vahvuudet varmaa mulla on fysiikka ja puollustuspelaaminen.
 Heikkouksia ikävä kyllä on laukaus ja maalinteko.

6. Tulevaisuuden suunnitelmat ja haaveet salibandyn saralla?
 Yritän keskittyy aina hetkeen ja nyt tällä hetkellä suunnitelmissa on Josba ja siellä pelipaikan vakiinnuttaminen. Mietitään jatkosuunnitelmia sit tulevan kauden jälkeen. Haaveena varmaa jokaisella joka pelaa on maajoukkue mut itellä sinne on ainakii aika paljon vielä tekemistä. Oon myös kaukaisesti haaveillu ulkomailla pelaamisesta, mutta ei oo tullu vielä aiheelliseks miettiä tosissaan.

 7. Kokoa unelmakentällisesi.
Hyökkäys: Sämpy ( Sami Koski) - Mika Kohonen - Tuutsi (Tuukka Kiviranta)
Pakissa: Tatti ( Väänäsen Tatu) - Minä

 Loppuun vielä nopeat - valitse yksi!
 Kesä vai talvi? Talvi
 Lomamatka Suomessa vai ulkomailla? Ulkomailla
 Rannelaukaus vai lämäri? Rannelaukaus
 Hyökkääjä vai puolustaja? Puollustaja
 Mustikka vai mansikka? Mansikka
 Fysiikka- vai lajireeni? Lajireeni
 Right vai left? Left
 Palautusjuoma vai maito? MAITO!

1 kommentti:

  1. Maalivahdin näkökulmasta voi olla hyväkin, ettei puolustus aivan maajoukkuetasoa. Muuten laukauksia voisi tulla liiankin vähän. Kunhan liigatasonkin Juho Väisänen täyttää, niin maalimäärät pysyvät kohtuullisina. Ei sekään hyvältä näyttäisi maalivahdin näkökulmasta, jos kaksinumeroisia lukuja menisi maaliin.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.